hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گیلان| ارتقا امنیت جاده‌های گیلان در ایام عید نوروز

گیلان| ارتقا امنیت جاده‌های گیلان در ایام عید نوروز

استاندار گیلان بر مهار ترافیک و ارتقا امنیت در محور‌های ورودی و خروجی استان در راستای افزایش رفاه عمومی گردشگران در ایام عید نوروز تأکید کرد.

مصطفی سالاری در نشست شورای ترافیک، ضمن تقدیر از پلیس‌راه، راهور، امداد و هلال‌احمر و دستگاه‌هایی که در حوزه‌های حمل‌ونقل تلاش می‌کنند، گفت: با توجه به در پیش بودن نوروز و سفر‌های نوروزی باید برای افزایش رفاه عمومی، امنیت شریانی‌های حمل نقل را ارتقا دهیم.

او با بیان اینکه تسهیل در رفت‌وآمد و امنیت جاده‌های استان در تعطیلات نوروز باید بیش‌ازپیش تأمین شود، افزود: لازم است که همه گروه‌های امدادی و دستگاه‌ها درزمینه کاهش بحران جاده‌ای همت کنند و اقدامات ویژه‌ای نیز برای افزایش ایمنی در تردد و برای کاهش تصادفات جاده‌ای اقدام شود.

استاندار گیلان، با اشاره به اینکه در فصل سفر‌های نوروزی و با ورود مسافران باید خدمات ویژه رفاهی به‌خصوص بهداشتی برای مسافران ارائه شود، گفت: باید در ورودی‌های استان با گذاشتن سرویس بهداشتی سیار و همچنین پمپ‌بنزین سیار در راستای رفاه مسافران اقدام‌های لازم انجام شود. مصطفی سالاری، به استاندارد‌های موجود در روند احداث آزادراه‌ها، به لزوم وجود پایگاه‌های امداد و نجات - اورژانس- پمپ‌بنزین - کمپ‌های فنی و مراکز خرید بین‌راهی اشاره کرد و افزود: مدیریت آزادراه باید در بستر تعامل با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اقدامات لازم را برای جانمایی عوارضی جدید در آن‌سوی شهرستان رودبار به عمل آورد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد